donderdag 25 februari 2016

25 Februari - de dag

Hi,

Vandaag is het 25 februari een bijzondere dag voor mij, precies een jaar geleden was mijn openhart operatie. Rond deze tijd (9;50) lag ik al heerlijk onder narcose. Goh wat was ik toen zenuwachtig zeg, wat dus ook niet gek is want het is toch wel een "life changing" operatie geweest. De operatie zelf ging eigenlijk wel goed er waren geen complicaties op getreden dus dat is natuurlijk mooi mee genomen. Vlak voor ik onder narcose ging bedacht ik mij wat ik allemaal zou kunnen doen na deze operatie, zo droomde ik tijdens de narcose dat ik weer vrolijk over het hockey veld renden en met mijn hond aan het wandelen was. Helaas helaas helaas niets is minder waar, precies een jaar later (vandaag) bevind ik mij in een revalidatie centrum om nu echt kneiter hard aan mij zelf te gaan werken! Wat er allemaal gebeurd is is eigenlijk een heel lang verhaal... maar het komt er op neer dat ik er nog iets bij heb gekregen wat nooit meer weg gaat en uiteindelijk juist progressief is.

Ik vond het daarom best wel een goed plan om - ook voor mijzelf - jullie een kijkje te laten nemen in mijn revalidatie proces. Dit door middel van minimaal elke week een artikel online te zetten over wat ik die week heb gedaan. Zo kunnen jullie kijken hoe het er aan toe gaat en hoe mijn proces nou eigenlijk gaat. Ik weet niet hoe lang dit gaat duren en daarom wil ik mijn ei kwijt dus doe ik het via deze manier.

Ik hoop dat je het leuk vind om dit te lezen en te delen zo dat meer mensen weten dat sommige tieners niet alleen maar uit gaan en leuk zijn.

Liefs
Cait

Geen opmerkingen:

Een reactie posten