zondag 27 maart 2016

Bucketlist

Hi

Iedereen heeft wel een bucketlist of een lijst met dingen die je nog eens wilt doen. Je kunt deze lijsten op verschillende momenten in je leven maken. Bijvoorbeeld voordat er iets life changin gaat gebeuren of juist nadat je bewust bent geworden van je leven. Ik werd geinspireerd door een vriendinnetje van mij bij haar gaat er iets zeg maar gerust heel life chanings gebeuren. Ik had er al weel een deze heb ik geschreven toen ik op de Intensive Care lag in november 2015. Toen werd ik mij heel erg bewust dat het zomaar ineens ook voorbij kan zijn het 'leven'. Gelukkig ben ik er nog en leef ik het leven redelijk goed :). Toen zij haar lijst op haar blog had geplaatst raakte ik geinspireerd om die van mij ook te plaatsen.

De lijst dus

- Een luchtballon vaart maken, het liefst bij zons opgang of zons ondergang
- Blue Lagoon bezoeken
- Neu schwannstein bezoeken dat is het kasteel waar het disney kasteel op gebaseerd is.
- Een portret fotoshoot krijgen wat lijkt mij dat gaaf!
- Niet geheel onbelangrijk mijn sweet sixteen vieren! (ik heb al uit gebreide plannen ;)
- Met dolfijnen zwemmen
- Winkelen in New York
- Een boek schrijven

Dit zijn vrij groten dingen maar ik heb ook wel een boel kleine dingetjes!

- Mijn school weer op de rit krijgen
- Mijn diploma halen
- Een heleboel bezoekers krijgen en dan uiteindelijk een domeinnaam aan kunnen vragen dat mijn blog echt echt echt word!
- Een heel nieuw kapsel ( ik heb de moed nog niet helemaal haha)
- Een heerlijke massage krijgen
- Als je ooit gaatjes in je oren kan krijgen zonder ontstekings gevaar I will!
- Een poosje in Engeland wonen heerlijk!
- Met vriendinnen een leuk vriendinnen dagje houden!
- Een hele mooie taart bakken zo eentje die je altijd op tv ziet


Ik heb nog zat anderen wensen en als er weer een bij komt voeg ik hem zeker wel toe. En ook als er iets af gestreept kan worden laat ik jullie dat natuurlijk weten!

Liefs Cait


1 opmerking: